Torsdag

Kände mig väldigt trött när min mobil bestämde sig för att väcka mig 06:20, hade ont i halsen och kände mig som en zombie. Lyckades trycka i mig två mackor (det var ett under att det ens gick att svälja), duscha och klä på mig. Glömde dock att ta på strumpbyxor under jeansen, det var såklart jättekallt och halt ute bara för det, och sen började det snöa också.
I skolan har det mest varit prat idag om vad vi har gjort på jullovet, och om kommande prov o sånt. Spanska läxa till torsdag, prov om 2 veckor + ett arbete i SO som ska påbörjas imorn, zombien Ellie känner sig väldigt trött redan nu.

Har varit med Emma i eftermiddags och vi har spelat sims och babblat :) (fick också låna ett spel av Emma, tack!)
Sitter här hemma nu och slappar, ska sova över hos pappa imorn och har packat det mesta, gympakläder packar jag imorn på morgonen, så nu ska jag sitta vid datorn lite och sen läsa.

Jag återkommer imorn, god natt cuties! <3

PS. Kan inte lägga in dagens outfit idag så den kommer imorn + morgondagens outfit =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback