Söndag

Söndag borde döpas om till Slappdag eller möjligtvis Städdag (hemma hos oss i alla fall)... Har städat badrummet från golv till tak, och dessutom dammat, damsugit och torkat golvet på mitt rum, och rensat mitt nattduksbord som var överfullt med allt från hårtofsar till biblotekskvitton. Och mellan det här har jag hunnit med att duscha, äta, och läsa...
Känner mig rätt trött och har lite ont i huvudet nu. Ska nog äta muffins och pepparkakor (har fortfarande inte ätit upp dem!) och läsa Gossip Girl snart...

Längtar nästan till skolan imorn, sånna här dagar händer ingenting och jag går bara runt i mjukisbyxor och är trött efter städningen ändå. Då kan man lika gärna va i skolan och räkna matte, babbla med kompisarna och kalla P-A svikare =D

Nu ska jag surfa runt lite till och rota efter muffins i frysen!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback