Söndag



Hejsan svejsan! Sitter just nu i min röda lilla fåtölj från Ikea med datorn och myser i tystnad. När Elin åkte vid 15 passade jag på att städa mitt rum lite. Jag vill så himla gärna göra något coolt som passar mig.. Kanske senare.. Jag har i alla fall rensat bok/filmhyllan, slängt massor med saker och ja... Just det, jag måste verkligen ta bort min döda växt från fönsterkarmen. Har också kollat lite på gamla avsnitt av 90210. Är jättehungrig nu och hoppas att maten är klar snart.
Ha en bra kväll och ha en bra dag imorn!

Kommentarer
K Y S S A R's Kommentar:

Aaah okej. HM är ju nice =)



Med mig är det bara fint Hur är det med dig då ?? =) kram

2009-01-11 18:55:23
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Carita's Kommentar:

svar: hihi, åh, så bra! :*

jadå, jag klarar mig fint ^^ måste kila nu dock. har du haft en fin dag? :)

vad söt du är förresten :'D kram <3

2009-01-12 15:21:38
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback