Onsdag

Imorn börjar skolan igen, vet faktiskt inte om jag börjar 9 som vi brukar göra på torsdagar. Måste smsa Alice eller någon och fråga... Ska i alla fall inte ha något smink imorn, bara det nya läppglanset jag köpte i fredags.
Börjar nog bli förkyld nu med. Har ont i halsen, aldrig ett bra tecken... Antingen så har pappa smittat mig eller så är det Ebba och Stella! Haha xD
Idag händer det nog inte så jättemycket, ska till bibloteket och kanske kolla i lite affärer på stan, fast innan dess skulle jag behöva tvätta håret och byta om. Skulle sett kul ut om jag kom i min gråa Hello Kitty pyjamas och rufsigt hår på stan :)

Nu ska jag läsa lite modebloggar och kolla mejlen, sen ska jag lägga beslag på badrummet.
See ya later =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback