Onsdag

Shit va trött jag är nu... Onsdag betyder lång skoldag, inklusive gympa...
Vi överraskade P-A imorse, skrev "Grattis P-A!" över hela white board-tavlan och ritade lite, och sen sjöng vi för full hals :)
Annars har det inte hänt så mycket, det vanliga typ.
Har inga läxor till imorn, schyst av P-A att låta oss slippa! Fast imorn är han säkert inte alls lika snäll och ger oss jättemycket läxa :P

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.... Läsa lite modebloggar, kolla mejlen och sånt =D
Hoppas att ni haft en bra onsdag! :)

Kommentarer
ebba's Kommentar:

Hej hörrni! Eran design ska fixas, har inte hunnit det, men tror ni att det funkar att ni klistrar in allt det jag säger, eller ska jag ta erat lösenord och ni byter sen, även om jag aldrig skulle säga det till någon :) ni bestämmer, kram <3

2009-01-28 17:46:50
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback