Onsdag

Har hänt massor med saker idag... Bl.a på gympan då Monija trillade och skadade armen, sen fick Flora näsblod och det bara rann så jag fick springa och öppna en massa dörrar åt henne tills vi kom ner till omklädningsrummet.... Det hade droppat blod på vägen ner så det såg ut som att vi mördat nån...
Och på SOn så låste jag och Emma dörren in till korridoren så P-A inte kunde komma in! Så behandlar vi lärarna på vår skola, haha xD

Sitter hemma hos mamma nu och har precis ätit en stor potion pasta och köttfärssås, morfar är här så han lagade mat, det var jättegott, orkar knappt röra mig nu... :)

Såg dessutom att jag ska till barn- och ungdomsmottagningen nästa torsdag, vägning, mätning, blodprov och snack om gluten och sånt, har gått på sån kontroll så länge jag kan minnas. Ärligt talat så tror jag egentligen inte att det behövs längre, äter ju rätt mat och bla bla bla. Ska också till tandläkaren på tisdag och till tandregleringen på fredag nästa vecka... Tandställningsprat antar jag...
Nu måste jag nog plocka in lite ren tvätt i garderoben, diska lite och se på Simpsons.

Ses imorn! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback