Onsdag


Red lips today... I like ;D Fast jag gillar inte skolan eller att min statistik bara dalar för varje dag, HJÄLP! Är min blogg verkligen ointressant och tråkig eller vad? Inget speciellt har hänt idag, har mest gått och grumlat på vad jag ska ge mamma imorn då hon fyller år... Jag vet att det är lite sent att tänka på, men jag har faktiskt kommit på en supersak! Kan säga att det innehåller bokstäverna c och m, men mer säger jag inte förens imorn. Börjar 1 timme senare imorn, men det blir tyvärr ingen sovmorgon, istället blir det tvärtom och jag måste gå upp vid 6 nån gång.. Får väl gå och lägga mig direkt efter Top Modell... Förresten missade jag dagens outfit idag..

Kommentarer
Elin's Kommentar:

Jag vet att det blev skakigt, men innan man la in den på youtube var den inte alls lika skakig... =P

2009-01-14 19:59:48
URL: http://cutiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback