Onsdag

Vände på mina vanliga morgonrutiner idag. Duschade först och åt frukost sen, då hann håret torka lite i alla fall :)
Har varit fullt ös i skolan, jag och Emma skrattade tills vi dog på SO-lektionen, letade hysteriskt efter information om pandor på engelskan, platsbyte på NOn, och så behövde jag inte vara med på gympan eftersom jag fortfarande är förkyld. Jag, Alice och Emma satt och snackade i en halvtimma i omklädningsrummet om allt möjligt, vi försökte tolka min dröm som jag hade i måndags. Vi kom väl inte precis fram till nåt resultat, haha! xD
Nu ska jag försöka slänga ihop Dagens outfit och kanske en vidoeupdate, sen måste jag plugga lite också...

Kommentarer
Ebba's Kommentar:

dröm? vill veta, vill veta! NU!

2009-01-14 18:57:38
URL: http://cutiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback