Måndag

Detta har hänt idag:
01:20 - somnade efter att jag vaknade vid 01:05. Inte lätt att somna när man har mensvärk och en igentäppt näsa!
06:20 - mobilen väcker mig ur en dröm där en viss gitarrspelande kille va med... Mer än så säger jag inte! :)
07:20 - klädde på mig efter att jag tagit en varm dusch.
08:20 - läste lite modebloggar hemma hos pappa.
09:20 - mattelektion, snark... Nä, ärligt talat så jobbade jag rätt mycket, med musik i öronen funkar det alltid =D 
10:20 - musik. Lekte lekar, oh my Buddha
11:20 - korvgryta och ris till lunch. Helt okej men inte världens bästa precis.
12:20 - engelska, ett arbete om djur som ska vara klart till nästa onsdag. Sluta blogga och börja plugga Ellie!
13:20 - bild. Lyssnade på Rasmus, Gabbe och Aron när de babblade om Tibia hela lektionen. Påminn mig om att ta med öronproppar nästa vecka!
14:20 - klassråd. Jag var sekreterare, woooow :P
15:20 - mumsade på choklad-vaniljglass med bananskivor och kolasås. MUMS!
16:20 - pluggar antagligen på spanskaläxan eller engelskaarbetet... Tråååk xD

Det var min dag hittills, resten av eftermiddagen ska jag plugga och läsa Gossip Girl :)

Kommentarer
Ebba's Kommentar:

haha alla är **.20 tihi ;D

2009-01-12 16:02:12
URL: http://cutiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback