Lördag

Hann inte blogga igår, var i skolan från 9-14:20 och direkt efter så åkte jag hem till Ebba.
Vi har haft roligt som vanligt! Ätit mycket pasta o majs, busat med Stella, och så hämtade vi ett H&M-paket fullt med fina vår/sommarkläder! Fotar och lägger in dem imorn :)
Nu är jag väldigt trött... Filip är inte hemma ikväll för han sover över hos en kompis, så jag och pappa har hyrt College Road Trip och köpt hem cola och  Pop Delight, mina favvosnacks <3
Ska dessutom sova på golvet inatt. På madrass såklart! Pappa har tagit ner min loftsäng men madrassen är väldigt bekväm ändå, men det blir ju raka motsatsten till loftsängen så det kommer nog kännas lite weird xD




Kommentarer
Ebba's Kommentar:

Varför har han tagit ner loftsängen? Är det för att han ska flytta eller!? Söt bild på Stella! Du är också jättesöt såklart :P Vad handlar filmen om då? Ha det bra cupcake <'33

2009-01-24 21:54:27
URL: http://www.modette.se/ebbza

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback