Lördag

Som ni flesta vet så är 2009 mitt hälsoår. Godisförbud m.m. Men i alla fall så är jag och Stella hos mormor nu och ska sova över. Så när jag kom hit hittade jag ansiktsmask, handskrubb, fotsalt och massa mer, så ja det har blivit mini-spa nu. Sitter med fötterna i en balja med varmt blått vatten =D Det är verkligen blått! Hoppas mina fötter inte blir det... Ska fråga om jag får låna lite till Alla Hjärtans Spa =P Ska inte göra så mycket nu ikväll. Stella är i alla fall klarvaken och klockan är nästan 9, haha!!

Hittade lite finfina saker och ting:

Kommentarer
Elin's Kommentar:

Skulle ju va bra med lite sånt :)

Är fötterna blåa idag?

2009-01-18 14:28:57
URL: http://cutiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback