Lördag

Känner mig helt färdig, i natt kommer jag sova gott! Men tyvärr så måste jag hjälpa mamma att tvätta tidigt imorn bitti....

Har i alla fall haft superkul hos Julia! Vi har sett på 3 filmer, spelat anden i glaset (fick en hel del insterssanta svar), ätit alldeles för mycket godis och skrattat en väldigt mycket... Hann med att gå till bibblan med Filip en sväng innan också, har 5 böcker som jag ska läsa nu, och mig hittar man med näsan i en Gossip Girl-bok ikväll xD

Igår kom H&M-katalogen så den låg på köksbordet när jag kom hem idag!
Känns ju nödvändigt nu, när mina och Ebbas kläder kommer om nån vecka... Men vem vet, mamma kanske bestämmer sig för att vi ska beställa nåt, hoppas hoppas :)

Mår illa när jag tänker på godis nu så för mig blir det nog nån frukt istället ikväll =P
Ha en bra lördagskväll! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback