katschingg

Sitter i mitt tysta rum och funderar. Har liksom inget att göra... Gnuggar mig i ögonen och blir rädd att sminket kommer kladda. Men hallå!? Jag har inte haft något smink idag... Zzz... Jag tror att det är dags att sova snart haha!! Imorn kommer som sagt Elin♥ hit och så ska hon sleppa över. Vi ska bl.a. beställa från H&M och då ska jag, Elin♥ och mamma vara med för att det ska funka.. Så det lär väl bli runt 22-23 imorn kväll när mamma kommer hem från jobbet. Ja, vad ska jag säga? Godnatt kanske funkar... Förresten, hur lägger man upp en videoblogg? Och Elin♥, sluta med den minen! Du har ingen aning om vad jag tänker på!!!

Dagens fråga: Hur gör man för att videoblogga?
 Den som svarar blir länkad =P

UPDATE: Go us! För vi har haft 45 unika besökare idag =)

Kommentarer
Ellie's Kommentar:

Va bra du är på att gissa, jag gjorde en konstig min, men men, den här idén verkar funka i alla fall, vi har ju en del erfarenheter av ideér som inte funkat... :P

2009-01-10 09:41:58
URL: http://cutiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback