Datanörden som borde plugga

Fullt ös medvetslös idag. SO, spanska och NO på schemat...
Vi har grupparberte i SOn just nu och jag o Emma babblade om att göra en pjäs av grupparbetet, vi  har religion nu så i så fall skulle P-A (läraren) vara Gud, eftersom han tror att han är så cool (vilket han faktiskt är), Gabbe skulle såklart vara ängeln Gabriel (även om han inte var med i den här historien), Rasmus skulle fått va Moses och Aron fick va Moses bror Aron... Vi var däremot inte tillräckligt övertygande så det blir nog inget med den här lilla teateruppsättningen xD

Usch, jag har massor med läxor och prov nu, måste bl.a fortsätta med mitt engelskaarbete som ska va klart på onsdag... Mitt stora problem är att det blir för lite text, alla andra har skrivit minst 1 A4-sida (typ 1,5-2) och jag har knappt fått ihop 1.
Måste plugga nu, Dagens outfit kommer senare =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback