Dagens Outfit

Idag har jag kofta från H&M Barn, linne från Bik Bok och jeans från Gina Tricot:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Känns lite som helg idag eftersom jag inte är i skolan nu. Vi börjar om typ en timme, så jag har gott om tid! Det var egentligen så att vi som bor nära skolan och inte åker skolbuss kunde plugga NO en timme hemma om dom ville. Men jag har redan pluggat asmycket och orkar inte nu på morgonen. Resten av klassen sover eller är i skolan och läser på, haha!
Ha en bra dag i alla fall ;D

Kommentarer
MOA's Kommentar:

koftan ser jättefin ut :)

2009-01-15 13:41:52
URL: http://moaswalliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback