Snark...


Hejsan! Sitter på bibblan med Elin och kollar lite på internet.
Grymt läskiga tagentbord måste jag säga!!
Håller på och tänker på massor med saker som finns i hjärnan just nu..
Vi var ju och shoppade lite igår.
Leggins, halsband och örhängen fick hänga med mig hem.
Sen fick jag en kofta av Elin eftersom den var för stor för henne och för att jag gett henne en kjol innan.
Sen ska vi tillbaks till Elin och äta lite.
Lite senare blir det fika och film - mysigt!
Ha det bra så får vi se om jag hinner blogga lite ikväll ♥

Kommentarer
ebbae's Kommentar:

svar; aha, okej (: men säg till när du bestämt dig (: <3

2009-02-01 16:27:23
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback